ZŠ T. G. Masaryka, Jánošík
„Zlé prekonávať dobrým, to nie je tak ťažké - ale ťažko je prekonávať dobré lepším.“ T.G. Masaryk

ОПЕРАТИВНИ ПЛАН ОСНОВНЕ ШКОЛЕ ЗА ОРГАНИЗАЦИЈУ И РЕАЛИЗАЦИЈУ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА ПО ПОСЕБНОМ ПРОГРАМУ ЗА РАД У УСЛОВИМА ПАНДЕМИЈЕ ВИРУСА Covid-19

Датум: 22. Septembar 2020 08:11 Категорија: Новости

Оперативни план се доставља надлежној школској управи на сагласност најкасније 27.08.2020. године. Одеређени подаци из овог плана уносе се и у ИС Доситеј.  Уколико постоји потреба за променама у оперативном плану у појединим елементима, о томе се обавештава надлежна школска управа и директор школе доставља измењен оперативни план на сагласност.
 
1. Модел организације наставе који се примењује у првом циклусу (заокружити модел који се примењује):
1.1. настава се остварује са одељењима у пуном саставу - сва одељења првог циклуса (уписати укупан број одељења у првом циклусу) – ИМАМО 2 КОМБИНОВАНА ОДЕЉЕЊА У ПРВОМ ЦИКЛУСУ
 
2. Модел организације наставе који се примењује у другом циклусу (заокружити модел који се примењује):
2.1. настава се остварује са одељењима у пуном саставу - сва одељења другог циклуса (уписати укупан број одељења у другом циклусу) ИМАМО 4 ОДЕЉЕЊА У ПРВОМ ЦИКЛУСУ

ИМАМО ЈЕДНУ УЧЕНИЦУ 5. РАЗРЕДА КОЈА СЕ ИЗЈАСНИЛА ЗА РАД НА ДАЉИНУ И СА ЊОМЕ ЋЕ СЕ РАДИТИ КАКО СЕ РАДИЛО И У ТОКУ МИНУЛЕ ШКОЛСКЕ ГОДИНЕ УЗ ТВ НАСТАВУ И ОНЛИНЕ НАСТАВНИ РАД. ОНА ЋЕ У ШКОЛУ ДОЛАЗИТИ САМО РАДИ ПРАЋЕЊА НАПРЕДОВАЊА И ВРЕДНОВАЊА ЊЕНОГ РАДА.

3. Назив платформе која ће се користити као допунска подршка ученицима у учењу (опционо за школе): GOOGLE CLASSROOM

4. Распоред часова по данима за сваки разред са временском организацијом (сатница):

ДВА ОДЕЉЕЊА МЛАЂИХ РАЗРЕДА СВАКИ ДАН КРЕЋУ СА НАСТАВОМ ОД 7:45 И ИМАЈУ ДНЕВНО ПО 4 ЧАСА НЕПОСРЕДНОГ О-В РАДА ОД ПО 30 МИНУТА УЗ ЈЕДАН ВЕЛИКИ ОДМОР ОД 15 МИНУТА ЗА УЖИНУ НАКОН 2. ЧАСА. ОСТАЛИ НАСТАВНИ ЧАСОВИ У ТОКУ РАДНОГ ДАНА СЕ ОСТВАРУЈУ КРОЗ УЧЕЊЕ НА ДАЉИНУ (ТВ НАСТАВА, GOOGLE CLASSROOM).
 
РАСПОРЕД ЧАСОВА 1. – 4. РАЗРЕД
 
ПРВИ И ТРЕЋИ РАЗРЕД (КОМБИНОВАНО ОДЕЉЕЊЕ)

  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
2 МАТЕМАТИКА ДИГИТАЛНИ СВЕТ/СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
3 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ МАТЕМАТИКА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК
4 МУЗИЧКА КУЛТУРА СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО МАТЕМАТИКА НАРОДНА ТРАДИЦИЈА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
5 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ/
ВЕРОНАУКА
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЛИКОВНА КУЛТУРА ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ
6       ЛИКОВНА КУЛТУРА (3р.) ПРОЈЕКТНА НАСТАВА (3р.)
 
ДРУГИ И ЧЕТВРТИ РАЗРЕД (КОМБИНОВАНО ОДЕЉЕЊЕ)
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТРИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
2 МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТИКА
3 МУЗИЧКА КУЛТУРА СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО НАРОДНА ТРАДИЦИЈА СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
4 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ  СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ  ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ПРОЈЕКТНА НАСТАВА/СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ (4.р) ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК
5 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЛИКОВНА КУЛТУРА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ ВЕРОНАУКА
6   ЛИКОВНА КУЛТУРА      
 
 
 
ЧЕТИРИ ОДЕЉЕЊА СТАРИЈИХ РАЗРЕДА КРЕЋУ СА НАСТАВОМ ОД 7:30 И ИМАЈУ ПО 5 ЧАСОВА НЕПОСРЕДНОГ О-В РАДА ОД ПО 30 МИНУТА, УЗ ЈЕДАН ВЕЛИКИ ОДМОР ОД 15 МИНУТА ЗА УЖИНУ НАКОН 2. ЧАСА. ОСТАЛИ ЧАСОВИ У ТОКУ РАДНОГ ДАНА СЕ ОСТВАРУЈУ КРОЗ УЧЕЊЕ НА ДАЉИНУ (ТВ НАСТАВА, GOOGLE CLASSROOM).
 
РАСПОРЕД ЧАСОВА 5. – 8. РАЗРЕД

ПЕТИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК НЕМАЧКИ ЈЕЗИК ИСТОРИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК
2 МАТЕМАТИКА МУЗИЧКА КУЛТУРА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
3 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК  
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА
БИОЛОГИЈА МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
4 МУЗИЧКА КУЛТУРА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК  
ЛИКОВНА КУЛТУРА
5 БИОЛОГИЈА МАТЕМАТИКА ГЕОГРАФИЈА СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ
6  ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ ИНФОРМАТИКА ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ
7     СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ   ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
 
ШЕСТИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ФИЗИКА МУЗИЧКА КУЛТУРА МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
2 ГЕОГРАФИЈА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ИСТОРИЈА ЛИКОВНА КУЛТУРА
3 МАТЕМАТИКА ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ ГЕОГРАФИЈА БИОЛОГИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК
4 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ НЕМАЧКИ ЈЕЗИК  
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ФИЗИКА
5 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СРПСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
6  БИОЛОГИЈА МАТЕМАТИКА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ФИТИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
7 ИСТОРИЈА   ИНФОРМАТИКА ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ  
 
СЕДМИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 ХЕМИЈА ИСТОРИЈА ГЕОГРАФИЈА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО АВСПИТАЊЕ
2 БИОЛОГИЈА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК  
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА
БИОЛОГИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК
3 ГЕОГРАФИЈА МАТЕМАТИКА ИСТОРИЈА ФИЗИКА
4 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ХЕМИЈА МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
5 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ МУЗИЧКА КУЛТУРА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК ИНФОРМАТИКА МАТЕМАТИКА
6  МАТЕМАТИКА ФИЗИКА ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ЛИКОВНА КУЛТУРА
7 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ

ОСМИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА МУЗИЧКА КУЛТУРА ХЕМИЈА ХЕМИЈА ФИЗИКА
2 ИНФОРМАТИКА ГЕОГРАФИЈА МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
3 БИОЛОГИЈА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ЛОКОВНА КУЛТУРА
4 ГЕОГРАФИЈА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ БИОЛОГИЈА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
5 МАТЕМАТИКА ФИЗИКА МАТЕМАТИКА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК НЕМАЧК ИЈЕЗИК
6  СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ИСТОРИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК ИСТОРИЈА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
7 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ   ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕПИНЕ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ
 
 
5. Начин праћења и вредновања постигнућа ученика:
ПРАЋЕЊЕ И ВРЕДНОВАЊЕ ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА ОБАВЉАЋЕ СЕ У ШКОЛИ И КРОЗ НЕПОСРЕДАН О-В РАД А У СКЛАДУ СА ПРАВИЛНИЦИМА КОЈИ РЕГУЛИШУ ТАЈ СЕГМЕНТ О-В РАДА.

6. Додатни начини пружања подршке ученицима у складу са специфичним потребама и у односу на породични контекст:
-

7. Додатни ресурси ван школе који се користе (волонтери, спољна подршка...):
ПЕДАГОШКЕ АСИСТЕНТ

8. Укупан број ученика у школи који су се изјаснили да неће похађати наставу у школи према утврђеном моделу: (уписати посебно за сваки разред):

Разред Број ученика који не похађају наставу у школи
Први 0
Други 0
Трећи 0
Четврти 0
Пети 1
Шести 0
Седми 0
Осми 0
 
9. Ако школа има групе продуженог боравка описати начин организације на дневном и недељном нивоу:        НЕМА

9.1. Укупан број група продуженог боравка: НЕМА

9.2. Укупан број ученика уписаних у продужени боравак: НЕМА

9.3. Укупан број ученика који су се изјаснили за похађање продуженог боравка: НЕМА

10. Начин праћења остваривања оперативног плана активности (концизан опис):

ПРАЋЕЊЕ ОСТВАРИВАЊА ПЛАНА АКТИВНОСТИ ОБАВЉАЋЕ НА ДНЕВНОМ И НЕДЕЉНОМ НИВОУ СТРУЧНА СЛУЖБА ШКОЛЕ И ДИРЕКТОР ШКОЛЕ.
- НЕПОСРЕДНИМ УВИДОМ У НАСТАВНИ РАД
- ПРАЋЕЊЕМ ИЗВЕШТАЈА О РАДУ НАСТАВНИКА
ШКОЛА ЋЕ СВАКИХ 15 ДАНА ДА ШАЉЕ СВОЈ ИЗВЕШТАЈ О РАДУ ШКОЛСКОЈ УПРАВИ.

****************************************************************



ЗАПИСНИК
 
ЗАПИСНИК СА СЕДНИЦЕ ПЕДАГОШКОГ КОЛЕГИЈУМА ОДРЖАНЕ ДАНА 26.8.2020. У 10:00. ПРИСУТНИ СУ БИЛИ СВИ ЧЛАНОВИ ПЕДАГОШКОГ КОЛЕГИЈУМА.
 
ДНЕВНИ РЕД
 
1. ПРЕДЛОГ ОРГАНИЗАЦИЈЕ НАСТАВЕ У ШКОЛИ НА ОСНОВУ ОПИСАНИХ МОДЕЛА У СТРУЧНОМ У УПУТСТВУ ЗА ОРГАНИЗАЦИЈУ И РЕАЛИЗАЦИЈУ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ У ШКОЛСКОЈ 2020/2021. ГОДИНИ
 
2. РАЗНО
ПРЕТРЕС ДНЕВНИГ РЕДА
 
АД) 1
НА СЕДНИЦИ ЈЕ РАЗМАТРАНО СТРУЧНО УПУТСТВО, ВРШЕНА ЈЕ АНАЛИЗА ПРОСТОРНИХ УСЛОВА У ШКОЛИ, АНАЛИЗИРАН ЈЕ БРОЈ УЧЕНИКА ПО РАЗРЕДИМА И ЧЛАНОВИ КОЛЕГИЈУМА СУ УПОЗНАТИ СА РЕЗУЛТАТИМА ИЗЈАШЊАВАЊА РОДИТЕЉА. ОСИМ РОДИТЕЉА ЈЕДНЕ УЧЕНИЦЕ ПЕТОГ РАЗРЕДА, СВИ РОДИТЕЉИ УЧЕНИКА ОД ПРВОГ ДО ОСМОГ РАЗРЕДА СУ СЕ ИЗЈАСНИЛИ ДА ЊИХОВА ДЕЦА ПОХАЂАЈУ НАСТАВУ УЗ НЕПОСРЕДНИ ОБРАЗОВНО ВАСПИТНИ РАД У ШКОЛИ УЗ ПРИДРЖАВАЊЕ СВИХ ЕПИДЕМИОЛОШКИХ МЕРА.
НАКОН РАЗМАТРАЊА ЦЕЛОКУПНЕ СИТУАЦИЈЕ САЧИЊЕН ЈЕ ПРЕДЛОГ ОПЕРАТИВНОГ ПЛАНА РАДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ УЗ ОРГАНИЗАЦИЈУ И РЕАЛИЗАЦИЈУ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА ПО ПОСЕБНОМ ПРОГРАМУ ЗА РАД У УСЛОВИМА ПАНДЕМИЈЕ ВИРУСА КОВИД-19.
НА ОСНОВУ АНАЛИЗЕ, ПЕДАГОШКИ КОЛЕГИЈУМ ПРЕДЛАЖЕ ИЗБОР ОСНОВНОГ МОДЕЛА
ДАКЛЕ, ПРЕДЛАЖЕ СЕ ДА СЕ И У ПРВОМ И У ДРУГОМ ЦИКЛУСУ НАСТАВА ОСТВАРУЈЕ СА ОДЕЉЕЊИМА У ПУНОМ САСТАВ, БЕЗ ДЕЉЕЊА НА ГРУПЕ. НАСТАВНИ ЧАСОВИ ЋЕ ТРАЈАТИ ПО 30 МИНУТА. НАСТАВНИ ЧАСОВИ СЕ ДРЖЕ У ШКОЛИ ПО УТВРЂЕНОМ РАСПОРЕДУ, ДНЕВНИ БРОЈ ЧАСОВА ЋЕ БИТИ ОДРЕЂЕН У СКЛАДУ СА УПУТСТВОМ ЗА УЧЕНИКЕ ПРВОГ ТО ЈЕСТ ДРУГОГ ЦИКЛУСА, МАЊИ ДЕО ЧАСОВА ЋЕ СЕ ОСТВАРИВАТИ КРОЗ РАД НА ДАЉИНУ. КОНАЧНА ОДЛУКА О МОДЕЛУ НАСТАВЕ БИЋЕ ДОНЕТА НА СЕДНИЦИ НАСТАВНИЧКОГ ВЕЋА.
 
АД)2
ПОД ТАЧКОМ РАЗНО НИЈЕ БИО РАСПОРАВЕ.
 
У ЈАНОШИКУ,
26.8.2020.

ЗУЗАНА ХАЛАБРИН
___________________
РУКОВОДИЛАЦ ПЕДАГОШКОГ КОЛЕГИЈУМА





*****************************************************************

ЗАПИСНИК
 
ЗАПИСНИК СА СЕДНИЦЕ ТИМА ЗА ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И РАЗВОЈ УСТАНОВЕ ОДРЖАНЕ ДАНА 27.8.2020. У 14:00. ПРИСУТНИ СУ БИЛИ СВИ ЧЛАНОВИ ТИМА ЗА ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И РАЗВОЈ УСТАНОВЕ.
 
ДНЕВНИ РЕД
 
1. РАЗМАТРАЊЕ ПРЕДЛОГА ОРГАНИЗАЦИЈЕ НАСТАВЕ У ШКОЛИ НА ОСНОВУ ОПИСАНИХ МОДЕЛА У СТРУЧНОМ У УПУТСТВУ ЗА ОРГАНИЗАЦИЈУ И РЕАЛИЗАЦИЈУ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ У ШКОЛСКОЈ 2020/2021. ГОДИНИ И ДОНОШЕЊЕ ПЛАНА ОРГАНИЗАЦИЈЕ И РЕАЛИЗАЦИЈЕ ОБРАЗОВНО ВАСПИТНОГ РАДА У ШКОЛСКОЈ 2020/2021. ГОДИНИ.
 
2. РАЗНО
ПРЕТРЕС ДНЕВНИГ РЕДА
 
АД) 1
ДИРЕКТОР ШКОЛЕ ЈЕ УПОЗНАО ЧЛАНОВЕ ТИМА ЗА ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И РАЗВОЈ УСТАНОВЕ СА ПРЕДЛОГОМ ОРГАНИЗАЦИЈЕ НАСТАВЕ У ШКОЛИ НА ОСНОВУ ОПИСАНИХ МОДЕЛА У СТРУЧНОМ У УПУТСТВУ ЗА ОРГАНИЗАЦИЈУ И РЕАЛИЗАЦИЈУ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ У ШКОЛСКОЈ 2020/2021. ГОДИНИ.  ДИРЕКТОР ШКОЛЕ ЈЕ УПОЗНАО ЧЛАНОВЕ ТИМА ДА ЈЕ ПЕДАГОШКИ КОЛЕГИЈУМ 26.8.2020. ДАО СВОЈ ПРЕДЛОГ И ДА ЈЕ ИСТИ УСВОЈЕН НА СЕДНИЦИ НАСТАВНИЧКОГ ВЕЋА 27.8.2020.
 
ТИМ ЗА ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И РАЗВОЈ УСТАНОВЕ ЈЕ НА ОВОЈ СЕДНИЦИ РАЗМАТРАН СТРУЧНО УПУТСТВО, ИЗВРШИО ЈЕ ЈЕ АНАЛИЗУ ПРОСТОРНИХ УСЛОВА У ШКОЛИ, АНАЛИЗИРАН ЈЕ БРОЈ УЧЕНИКА ПО РАЗРЕДИМА И ЧЛАНОВИ ТИМА ЗА ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И РАЗВОЈ УСТАНОВЕ СУ УПОЗНАТИ СА РЕЗУЛТАТИМА ИЗЈАШЊАВАЊА РОДИТЕЉА. ОСИМ РОДИТЕЉА ЈЕДНЕ УЧЕНИЦЕ ПЕТОГ РАЗРЕДА, СВИ РОДИТЕЉИ УЧЕНИКА ОД ПРВОГ ДО ОСМОГ РАЗРЕДА СУ СЕ ИЗЈАСНИЛИ ДА ЊИХОВА ДЕЦА ПОХАЂАЈУ НАСТАВУ УЗ НЕПОСРЕДНИ ОБРАЗОВНО ВАСПИТНИ РАД У ШКОЛИ УЗ ПРИДРЖАВАЊЕ СВИХ ЕПИДЕМИОЛОШКИХ МЕРА.
НАКОН РАЗМАТРАЊА ЦЕЛОКУПНЕ СИТУАЦИЈЕ САЧИЊЕН ЈЕ ПРЕДЛОГ ОПЕРАТИВНОГ ПЛАНА РАДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ УЗ ОРГАНИЗАЦИЈУ И РЕАЛИЗАЦИЈУ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА ПО ПОСЕБНОМ ПРОГРАМУ ЗА РАД У УСЛОВИМА ПАНДЕМИЈЕ ВИРУСА КОВИД-19.
НА ОСНОВУ АНАЛИЗЕ, ТИМ ЗА ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И РАЗВОЈ УСТАНОВЕ СЕ СЛОЖИО СА ИЗБОРОМ ОСНОВНОГ МОДЕЛА
 
ДАКЛЕ, ДОНОСИ СЕ МОДЕЛ РАДА ШКОЛЕ ПО КОЈЕМ СЕ И У ПРВОМ И У ДРУГОМ ЦИКЛУСУ НАСТАВА ОСТВАРУЈЕ СА ОДЕЉЕЊИМА У ПУНОМ САСТАВ, БЕЗ ДЕЉЕЊА НА ГРУПЕ. НАСТАВНИ ЧАСОВИ ЋЕ ТРАЈАТИ ПО 30 МИНУТА. НАСТАВНИ ЧАСОВИ СЕ ДРЖЕ У ШКОЛИ ПО УТВРЂЕНОМ РАСПОРЕДУ, ДНЕВНИ БРОЈ ЧАСОВА ЋЕ БИТИ ОДРЕЂЕН У СКЛАДУ СА УПУТСТВОМ ЗА УЧЕНИКЕ ПРВОГ ТО ЈЕСТ ДРУГОГ ЦИКЛУСА, МАЊИ ДЕО ЧАСОВА ЋЕ СЕ ОСТВАРИВАТИ КРОЗ РАД НА ДАЉИНУ.   
 
АД)2
ПОД ТАЧКОМ РАЗНО НИЈЕ БИО РАСПОРАВЕ.
 
У ЈАНОШИКУ,
27.8.2020.
ЈАНКО ТАКАЧ
___________________
РУКОВОДИЛАЦ ТИМА ЗА ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И РАЗВОЈ УСТАНОВЕ


***************************