ИЗМЕЊЕНИ ОПЕРАТИВНИ ПЛАН ЗА РЕАЛИЗАЦИЈУ О-В РАДА У УСЛОВИМА ПАНДЕМИЈЕ
Датум: 30. Novembar 2020 08:37 Категорија: Новости
Школска управа: ЗРЕЊАНИН
Општина /град: АЛИБУНАР/ ЈАНОШИК
Пун назив основне школе: ОШ „Т.Г.МАСАРИК“, ЈАНОШИК
Оперативни план се доставља надлежној школској управи на сагласност.
Одеређени подаци из овог плана уносе се и у ИС Доситеј.
Уколико постоји потреба за променама у оперативном плану у појединим елементима, о томе се обавештава надлежна школска управа и директор школе доставља измењен оперативни план на сагласност.
1. Модел организације наставе који се примењује у
првом циклусу (заокружити модел који се примењује):
1.1. настава се остварује са одељењима у пуном саставу - сва одељења првог циклуса (уписати укупан број одељења у првом циклусу) –
ИМАМО 2 КОМБИНОВАНА ОДЕЉЕЊА У ПРВОМ ЦИКЛУСУ
2. Модел организације наставе који се примењује у
другом циклусу (заокружити модел који се примењује):
2.11. неки други модел организације (концизан опис модела): настава се остварује на даљину то јест онлајн.
ИМАМО 4 ОДЕЉЕЊА У ДРУГОМ ЦИКЛУСУ
3. Назив платформе која ће се користити као допунска подршка ученицима у учењу (опционо за школе):
G Suite for Education | Google for Education – Google Classroom -
Гугл учионица
4. Распоред часова по данима за сваки разред са временском организацијом (сатница):
ДВА ОДЕЉЕЊА МЛАЂИХ РАЗРЕДА СВАКИ ДАН КРЕЋУ СА НАСТАВОМ ОД 8:00 И ИМАЈУ ДНЕВНО
ПО 4 ЧАСА НЕПОСРЕДНОГ О-В РАДА ОД ПО 30 МИНУТА УЗ ЈЕДАН ВЕЛИКИ ОДМОР ОД 15 МИНУТА ЗА
УЖИНУ НАКОН 2. ЧАСА. ОСТАЛИ НАСТАВНИ ЧАСОВИ У ТОКУ РАДНОГ ДАНА СЕ ОСТВАРУЈУ
КРОЗ УЧЕЊЕ НА ДАЉИНУ (ТВ НАСТАВА, GOOGLE CLASSROOM).
РАСПОРЕД ЧАСОВА 1. – 4. РАЗРЕД
ПРВИ И ТРЕЋИ РАЗРЕД (КОМБИНОВАНО ОДЕЉЕЊЕ)
|
ПОНЕДЕЉАК |
УТОРАК |
СРЕДА |
ЧЕТВРТАК |
ПЕТАК |
1 |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
2 |
МАТЕМАТИКА |
ДИГИТАЛНИ СВЕТ/СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
МАТЕМАТИКА |
МАТЕМАТИКА |
3 |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
МАТЕМАТИКА |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
4 |
МУЗИЧКА КУЛТУРА |
СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО |
МАТЕМАТИКА |
НАРОДНА ТРАДИЦИЈА |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
5 |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ/
ВЕРОНАУКА |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
ЛИКОВНА КУЛТУРА |
ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ |
6 |
|
|
|
ЛИКОВНА КУЛТУРА (3р.) |
ПРОЈЕКТНА НАСТАВА (3р.) |
ДРУГИ И ЧЕТВРТИ РАЗРЕД (КОМБИНОВАНО ОДЕЉЕЊЕ)
|
ПОНЕДЕЉАК |
УТОРАК |
СРЕДА |
ЧЕТВРТАК |
ПЕТАК |
1 |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
МАТЕМАТИКА |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
МАТЕМАТРИКА |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
2 |
МАТЕМАТИКА |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
МАТЕМАТИКА |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
МАТЕМАТИКА |
3 |
МУЗИЧКА КУЛТУРА |
СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО |
НАРОДНА ТРАДИЦИЈА |
СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
4 |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
ПРОЈЕКТНА НАСТАВА/СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ (4.р) |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
5 |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
ЛИКОВНА КУЛТУРА |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ |
ВЕРОНАУКА |
6 |
|
ЛИКОВНА КУЛТУРА |
|
|
|
ЧЕТИРИ ОДЕЉЕЊА СТАРИЈИХ РАЗРЕДА ИМАЈУ НАСТАВУ НА ДАЉИНУ ТО ЈЕСТ ОНЛАЈН.
ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНИ РАД СЕ ОДВИЈА У РЕАЛНОМ ВРЕМЕНУ НА ОСНОВУ РАСПОРЕДА ЧАСОВА ЗА СВАКО ОДЕЉЕЊЕ ПУТЕМ ГУГЛ УЧИОНИЦЕ. ДАКЛЕ НАСТАВА КРЕЋЕ У 8:00 ЧАСОВА, ЧАСОВИ РЕДОВНЕ НАСТАВЕ ТРАЈУ ДО 45 МИНУТА А ОСТВАРУЈУ СЕ КРОЗ УЧЕЊЕ НА ДАЉИНУ УЗ ПОМОЋ ПЛАТФОРМЕ G Suite for Education ТЈ. GOOGLE CLASSROOM.
РАСПОРЕД ЧАСОВА 5. – 8. РАЗРЕД
ПЕТИ РАЗРЕД
|
ПОНЕДЕЉАК |
УТОРАК |
СРЕДА |
ЧЕТВРТАК |
ПЕТАК |
1 |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
НЕМАЧКИ ЈЕЗИК |
ИСТОРИЈА |
НЕМАЧКИ ЈЕЗИК |
2 |
МАТЕМАТИКА |
МУЗИЧКА КУЛТУРА |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
3 |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА |
БИОЛОГИЈА |
МАТЕМАТИКА |
МАТЕМАТИКА |
4 |
МУЗИЧКА КУЛТУРА |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
ЛИКОВНА КУЛТУРА |
5 |
БИОЛОГИЈА |
МАТЕМАТИКА |
ГЕОГРАФИЈА |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
6 |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ |
ИНФОРМАТИКА |
ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ |
7 |
|
|
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
|
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
ШЕСТИ РАЗРЕД
|
ПОНЕДЕЉАК |
УТОРАК |
СРЕДА |
ЧЕТВРТАК |
ПЕТАК |
1 |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
ФИЗИКА |
МУЗИЧКА КУЛТУРА |
МАТЕМАТИКА |
МАТЕМАТИКА |
2 |
ГЕОГРАФИЈА |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
ИСТОРИЈА |
ЛИКОВНА КУЛТУРА |
3 |
МАТЕМАТИКА |
ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ |
ГЕОГРАФИЈА |
БИОЛОГИЈА |
НЕМАЧКИ ЈЕЗИК |
4 |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
НЕМАЧКИ ЈЕЗИК |
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
ФИЗИКА |
5 |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
СРПСКИ ЈЕЗИК |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
6 |
БИОЛОГИЈА |
МАТЕМАТИКА |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
ФИТИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
7 |
ИСТОРИЈА |
|
ИНФОРМАТИКА |
ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ |
|
СЕДМИ РАЗРЕД
|
ПОНЕДЕЉАК |
УТОРАК |
СРЕДА |
ЧЕТВРТАК |
ПЕТАК |
1 |
ХЕМИЈА |
ИСТОРИЈА |
ГЕОГРАФИЈА |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО АВСПИТАЊЕ |
2 |
БИОЛОГИЈА |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА |
БИОЛОГИЈА |
НЕМАЧКИ ЈЕЗИК |
3 |
ГЕОГРАФИЈА |
МАТЕМАТИКА |
ИСТОРИЈА |
ФИЗИКА |
4 |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
ХЕМИЈА |
МАТЕМАТИКА |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
5 |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
МУЗИЧКА КУЛТУРА |
НЕМАЧКИ ЈЕЗИК |
ИНФОРМАТИКА |
МАТЕМАТИКА |
6 |
МАТЕМАТИКА |
ФИЗИКА |
ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
ЛИКОВНА КУЛТУРА |
7 |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ |
ОСМИ РАЗРЕД
|
ПОНЕДЕЉАК |
УТОРАК |
СРЕДА |
ЧЕТВРТАК |
ПЕТАК |
1 |
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА |
МУЗИЧКА КУЛТУРА |
ХЕМИЈА |
ХЕМИЈА |
ФИЗИКА |
2 |
ИНФОРМАТИКА |
ГЕОГРАФИЈА |
МАТЕМАТИКА |
МАТЕМАТИКА |
3 |
БИОЛОГИЈА |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
ЛОКОВНА КУЛТУРА |
4 |
ГЕОГРАФИЈА |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
БИОЛОГИЈА |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
5 |
МАТЕМАТИКА |
ФИЗИКА |
МАТЕМАТИКА |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК |
НЕМАЧК ИЈЕЗИК |
6 |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
ИСТОРИЈА |
НЕМАЧКИ ЈЕЗИК |
ИСТОРИЈА |
СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК |
7 |
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ |
ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ |
|
ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕПИНЕ |
СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ |
5. Начин праћења и вредновања постигнућа ученика:
ЗА УЧЕНИКЕ ОД 1. ДО 4. РАЗРЕДА ПРАЋЕЊЕ И ВРЕДНОВАЊЕ ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА ОБАВЉАЋЕ СЕ У ШКОЛИ И КРОЗ НЕПОСРЕДАН О-В РАД А У СКЛАДУ СА ПРАВИЛНИЦИМА КОЈИ РЕГУЛИШУ ТАЈ СЕГМЕНТ О-В РАДА.
ЗА УЧЕНИКЕ ОД 5. ДО 8. РАЗРЕДА ПРАЋЕЊЕ И ВРЕДНОВАЊЕ ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА ОБАВЉАЋЕ СЕ НА ДАЉИНУ ТЈ. ОНЛАЈН А У СКЛАДУ СА ПРАВИЛНИЦИМА КОЈИ РЕГУЛИШУ ТАЈ СЕГМЕНТ О-В РАДА.
6. Додатни начини пружања подршке ученицима у складу са специфичним потребама и у односу на породични контекст:
-
7. Додатни ресурси ван школе који се користе (волонтери, спољна подршка...):
-
ОПШТИНА НАМ ЈЕ ОДОБРИЛА ПЕДАГОШКОГ АСИСТЕНТА ЗА УЧЕНИКЕ ОД 1. ДО 4. РАЗРЕДА КОЈИ НАСТАВУ ПОХАЂАЈУ ПО ИОП-У.
8. Укупан број ученика у школи који
неће похађати наставу у школи:
Разред |
Број ученика који не похађају наставу у школи |
Први |
0 |
Други |
0 |
Трећи |
0 |
Четврти |
0 |
Пети |
3 |
Шести |
1 |
Седми |
8 |
Осми |
6 |
9. Ако школа има групе продуженог боравка описати начин организације на дневном и недељном нивоу:
НЕМА
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.1. Укупан број
група продуженог боравка: НЕМА
9.2. Укупан број
ученика уписаних у продужени боравак: НЕМА
9.3. Укупан број ученика који су се изјаснили
за похађање продуженог боравка: НЕМА
10. Начин праћења остваривања оперативног плана активности (концизан опис):
ПРАЋЕЊЕ ОСТВАРИВАЊА ПЛАНА АКТИВНОСТИ ОБАВЉАЋЕ НА ДНЕВНОМ И НЕДЕЉНОМ НИВОУ СТРУЧНА СЛУЖБА ШКОЛЕ И ДИРЕКТОР ШКОЛЕ.
- НЕПОСРЕДНИМ УВИДОМ У НАСТАВНИ РАД
- ДОБИЈАЊЕМ ШИФРИ ИЛИ ПОЗИВА У ГУГЛ УЧИОНИЦЕ НАСТАВНИКА
- ПРАЋЕЊЕМ ИЗВЕШТАЈА О РАДУ НАСТАВНИКА
ШКОЛА ЋЕ СЛАТИ СВОЈ ИЗВЕШТАЈ О РАДУ ШКОЛСКОЈ УПРАВИ.