ZŠ T. G. Masaryka, Jánošík
„Zlé prekonávať dobrým, to nie je tak ťažké - ale ťažko je prekonávať dobré lepším.“ T.G. Masaryk

ИЗМЕЊЕНИ ОПЕРАТИВНИ ПЛАН ЗА РЕАЛИЗАЦИЈУ О-В РАДА У УСЛОВИМА ПАНДЕМИЈЕ

Датум: 30. Novembar 2020 08:37 Категорија: Новости

Школска управа: ЗРЕЊАНИН
Општина /град: АЛИБУНАР/ ЈАНОШИК
Пун назив основне школе: ОШ „Т.Г.МАСАРИК“, ЈАНОШИК

 

Оперативни план се доставља надлежној школској управи на сагласност.
Одеређени подаци из овог плана уносе се и у ИС Доситеј.  
Уколико постоји потреба за променама у оперативном плану у појединим елементима, о томе се обавештава надлежна школска управа и директор школе доставља измењен оперативни план на сагласност.
 
1. Модел организације наставе који се примењује у првом циклусу (заокружити модел који се примењује):
1.1. настава се остварује са одељењима у пуном саставу - сва одељења првог циклуса (уписати укупан број одељења у првом циклусу) –
ИМАМО 2 КОМБИНОВАНА ОДЕЉЕЊА У ПРВОМ ЦИКЛУСУ


 
2. Модел организације наставе који се примењује у другом циклусу (заокружити модел који се примењује):

2.11. неки други модел организације (концизан опис модела): настава се остварује на даљину то јест онлајн.
ИМАМО 4 ОДЕЉЕЊА У ДРУГОМ   ЦИКЛУСУ

 

3. Назив платформе која ће се користити као допунска подршка ученицима у учењу (опционо за школе):
G Suite for Education | Google for Education – Google Classroom - Гугл учионица
4. Распоред часова по данима за сваки разред са временском организацијом (сатница):

ДВА ОДЕЉЕЊА МЛАЂИХ РАЗРЕДА СВАКИ ДАН КРЕЋУ СА НАСТАВОМ ОД 8:00 И ИМАЈУ ДНЕВНО
ПО 4 ЧАСА НЕПОСРЕДНОГ О-В РАДА ОД ПО 30 МИНУТА УЗ ЈЕДАН ВЕЛИКИ ОДМОР ОД 15 МИНУТА ЗА
УЖИНУ НАКОН 2. ЧАСА
. ОСТАЛИ НАСТАВНИ ЧАСОВИ У ТОКУ РАДНОГ ДАНА СЕ ОСТВАРУЈУ
КРОЗ УЧЕЊЕ НА ДАЉИНУ (ТВ НАСТАВА,
GOOGLE CLASSROOM).



 
РАСПОРЕД ЧАСОВА 1. – 4. РАЗРЕД
 
ПРВИ И ТРЕЋИ РАЗРЕД (КОМБИНОВАНО ОДЕЉЕЊЕ)

  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
2 МАТЕМАТИКА ДИГИТАЛНИ СВЕТ/СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
3 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ МАТЕМАТИКА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК
4 МУЗИЧКА КУЛТУРА СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО МАТЕМАТИКА НАРОДНА ТРАДИЦИЈА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
5 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ/
ВЕРОНАУКА
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЛИКОВНА КУЛТУРА ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ
6       ЛИКОВНА КУЛТУРА (3р.) ПРОЈЕКТНА НАСТАВА (3р.)
 
ДРУГИ И ЧЕТВРТИ РАЗРЕД (КОМБИНОВАНО ОДЕЉЕЊЕ)
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТРИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
2 МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТИКА
3 МУЗИЧКА КУЛТУРА СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО НАРОДНА ТРАДИЦИЈА СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
4 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ  СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ  ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ПРОЈЕКТНА НАСТАВА/СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ (4.р) ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК
5 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЛИКОВНА КУЛТУРА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ ВЕРОНАУКА
6   ЛИКОВНА КУЛТУРА      
 
ЧЕТИРИ ОДЕЉЕЊА СТАРИЈИХ РАЗРЕДА ИМАЈУ НАСТАВУ НА ДАЉИНУ ТО ЈЕСТ ОНЛАЈН.
ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНИ РАД СЕ ОДВИЈА У РЕАЛНОМ ВРЕМЕНУ НА ОСНОВУ РАСПОРЕДА ЧАСОВА ЗА СВАКО ОДЕЉЕЊЕ ПУТЕМ ГУГЛ УЧИОНИЦЕ. ДАКЛЕ НАСТАВА КРЕЋЕ У 8:00 ЧАСОВА, ЧАСОВИ РЕДОВНЕ НАСТАВЕ ТРАЈУ ДО 45 МИНУТА А ОСТВАРУЈУ СЕ КРОЗ УЧЕЊЕ НА ДАЉИНУ УЗ ПОМОЋ ПЛАТФОРМЕ G Suite for Education ТЈ. GOOGLE CLASSROOM.
 
РАСПОРЕД ЧАСОВА 5. – 8. РАЗРЕД
ПЕТИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК НЕМАЧКИ ЈЕЗИК ИСТОРИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК
2 МАТЕМАТИКА МУЗИЧКА КУЛТУРА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
3 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК  
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА
БИОЛОГИЈА МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
4 МУЗИЧКА КУЛТУРА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК  
ЛИКОВНА КУЛТУРА
5 БИОЛОГИЈА МАТЕМАТИКА ГЕОГРАФИЈА СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ
6  ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ ИНФОРМАТИКА ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ
7     СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ   ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
 
ШЕСТИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ФИЗИКА МУЗИЧКА КУЛТУРА МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
2 ГЕОГРАФИЈА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ИСТОРИЈА ЛИКОВНА КУЛТУРА
3 МАТЕМАТИКА ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ ГЕОГРАФИЈА БИОЛОГИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК
4 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ НЕМАЧКИ ЈЕЗИК  
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ФИЗИКА
5 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СРПСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
6  БИОЛОГИЈА МАТЕМАТИКА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ФИТИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
7 ИСТОРИЈА   ИНФОРМАТИКА ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ  
 
СЕДМИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 ХЕМИЈА ИСТОРИЈА ГЕОГРАФИЈА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО АВСПИТАЊЕ
2 БИОЛОГИЈА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК  
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА
БИОЛОГИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК
3 ГЕОГРАФИЈА МАТЕМАТИКА ИСТОРИЈА ФИЗИКА
4 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ХЕМИЈА МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
5 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ МУЗИЧКА КУЛТУРА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК ИНФОРМАТИКА МАТЕМАТИКА
6  МАТЕМАТИКА ФИЗИКА ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ЛИКОВНА КУЛТУРА
7 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ
ОСМИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА МУЗИЧКА КУЛТУРА ХЕМИЈА ХЕМИЈА ФИЗИКА
2 ИНФОРМАТИКА ГЕОГРАФИЈА МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
3 БИОЛОГИЈА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ЛОКОВНА КУЛТУРА
4 ГЕОГРАФИЈА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ БИОЛОГИЈА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
5 МАТЕМАТИКА ФИЗИКА МАТЕМАТИКА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК НЕМАЧК ИЈЕЗИК
6  СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ИСТОРИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК ИСТОРИЈА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
7 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ   ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕПИНЕ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ
 
 
5. Начин праћења и вредновања постигнућа ученика:
ЗА УЧЕНИКЕ ОД 1. ДО 4. РАЗРЕДА ПРАЋЕЊЕ И ВРЕДНОВАЊЕ ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА ОБАВЉАЋЕ СЕ У ШКОЛИ И КРОЗ НЕПОСРЕДАН О-В РАД А У СКЛАДУ СА ПРАВИЛНИЦИМА КОЈИ РЕГУЛИШУ ТАЈ СЕГМЕНТ О-В РАДА.
ЗА УЧЕНИКЕ ОД 5. ДО 8. РАЗРЕДА ПРАЋЕЊЕ И ВРЕДНОВАЊЕ ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА ОБАВЉАЋЕ СЕ НА ДАЉИНУ ТЈ. ОНЛАЈН А У СКЛАДУ СА ПРАВИЛНИЦИМА КОЈИ РЕГУЛИШУ ТАЈ СЕГМЕНТ О-В РАДА.
 
6. Додатни начини пружања подршке ученицима у складу са специфичним потребама и у односу на породични контекст:
-
7. Додатни ресурси ван школе који се користе (волонтери, спољна подршка...):
-  ОПШТИНА НАМ ЈЕ ОДОБРИЛА ПЕДАГОШКОГ АСИСТЕНТА ЗА УЧЕНИКЕ ОД 1. ДО 4. РАЗРЕДА КОЈИ НАСТАВУ ПОХАЂАЈУ ПО ИОП-У.
8. Укупан број ученика у школи који неће похађати наставу у школи:
Разред Број ученика који не похађају наставу у школи
Први 0
Други 0
Трећи 0
Четврти 0
Пети 3
Шести 1
Седми 8
Осми 6
 
9. Ако школа има групе продуженог боравка описати начин организације на дневном и недељном нивоу:        НЕМА
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.1. Укупан број група продуженог боравка: НЕМА
9.2. Укупан број ученика уписаних у продужени боравак: НЕМА
9.3. Укупан број ученика који су се изјаснили за похађање продуженог боравка: НЕМА
10. Начин праћења остваривања оперативног плана активности (концизан опис):
ПРАЋЕЊЕ ОСТВАРИВАЊА ПЛАНА АКТИВНОСТИ ОБАВЉАЋЕ НА ДНЕВНОМ И НЕДЕЉНОМ НИВОУ СТРУЧНА СЛУЖБА ШКОЛЕ И ДИРЕКТОР ШКОЛЕ.
- НЕПОСРЕДНИМ УВИДОМ У НАСТАВНИ РАД
- ДОБИЈАЊЕМ ШИФРИ ИЛИ ПОЗИВА У ГУГЛ УЧИОНИЦЕ НАСТАВНИКА
- ПРАЋЕЊЕМ ИЗВЕШТАЈА О РАДУ НАСТАВНИКА
ШКОЛА ЋЕ СЛАТИ СВОЈ ИЗВЕШТАЈ О РАДУ ШКОЛСКОЈ УПРАВИ.