ZŠ T. G. Masaryka, Jánošík
„Zlé prekonávať dobrým, to nie je tak ťažké - ale ťažko je prekonávať dobré lepším.“ T.G. Masaryk

ОПЕРАТИВНИ ПЛАН ОСНОВНЕ ШКОЛЕ ЗА ОРГАНИЗАЦИЈУ И РЕАЛИЗАЦИЈУ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА ПО ПОСЕБНОМ ПРОГРАМУ ЗА РАД У УСЛОВИМА ПАНДЕМИЈЕ ВИРУСА Covid-19

Датум: 19. Januar 2021 08:30 Категорија: Новости

ОПЕРАТИВНИ ПЛАН ОСНОВНЕ ШКОЛЕ ЗА ОРГАНИЗАЦИЈУ И РЕАЛИЗАЦИЈУ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА ПО ПОСЕБНОМ ПРОГРАМУ ЗА РАД У УСЛОВИМА ПАНДЕМИЈЕ ВИРУСА Covid-19
 

Напомена: Оперативни план је разматран и усвојен на Педагошком колегијуму, Тиму за обезбеђивање квалитета рада установе и на Наставничком већу (седнице дана 16.1.2021.) План достављамо надлежној школској управи на сагласност 18.01.2021. године. План ће важити у току другог полугодишта школске 2020/2021. године то јест од 18.1.2021.
 
1. Модел организације наставе који се примењује у првом циклусу (заокружити модел који се примењује):
1.1. настава се остварује са одељењима у пуном саставу - сва одељења првог циклуса – ИМАМО 2 КОМБИНОВАНА ОДЕЉЕЊА У ПРВОМ ЦИКЛУСУ

 
2. Модел организације наставе који се примењује у другом циклусу (заокружити модел који се примењује):
2.1. настава се остварује са одељењима у пуном саставу - сва одељења а ИМАМО 4 ОДЕЉЕЊА У ПРВОМ ЦИКЛУСУ

ИМАМО ЈЕДНУ УЧЕНИЦУ 5. РАЗРЕДА КОЈА СЕ ИЗЈАСНИЛА ЗА РАД НА ДАЉИНУ И СА ЊОМЕ ЋЕ СЕ РАДИТИ КАКО СЕ РАДИЛО И У ТОКУ МИНУЛЕ ШКОЛСКЕ ГОДИНЕ УЗ ТВ НАСТАВУ И ОНЛИНЕ НАСТАВНИ РАД. ОНА ЋЕ У ШКОЛУ ДОЛАЗИТИ САМО РАДИ ПРАЋЕЊА НАПРЕДОВАЊА И ВРЕДНОВАЊА ЊЕНОГ РАДА.
3. Назив платформе која ће се користити као допунска подршка ученицима у учењу (опционо за школе): GOOGLE CLASSROOM

4. Распоред часова по данима за сваки разред са временском организацијом (сатница):
ДВА ОДЕЉЕЊА МЛАЂИХ РАЗРЕДА СВАКИ ДАН КРЕЋУ СА НАСТАВОМ ОД 7:45 И ИМАЈУ ДНЕВНО ПО 4 ЧАСА НЕПОСРЕДНОГ О-В РАДА ОД ПО 30 МИНУТА УЗ ЈЕДАН ВЕЛИКИ ОДМОР ОД 15 МИНУТА ЗА УЖИНУ НАКОН 2. ЧАСА. ОСТАЛИ НАСТАВНИ ЧАСОВИ У ТОКУ РАДНОГ ДАНА СЕ ОСТВАРУЈУ КРОЗ УЧЕЊЕ НА ДАЉИНУ (ТВ НАСТАВА, GOOGLE CLASSROOM).
 
 
РАСПОРЕД ЧАСОВА 1. – 4. РАЗРЕД
 
ПРВИ И ТРЕЋИ РАЗРЕД (КОМБИНОВАНО ОДЕЉЕЊЕ)

  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
2 МАТЕМАТИКА ДИГИТАЛНИ СВЕТ/СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
3 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ МАТЕМАТИКА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК
4 МУЗИЧКА КУЛТУРА СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО МАТЕМАТИКА НАРОДНА ТРАДИЦИЈА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
5 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ/
ВЕРОНАУКА
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЛИКОВНА КУЛТУРА ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ
6       ЛИКОВНА КУЛТУРА (3р.) ПРОЈЕКТНА НАСТАВА (3р.)
 
ДРУГИ И ЧЕТВРТИ РАЗРЕД (КОМБИНОВАНО ОДЕЉЕЊЕ)
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТРИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
2 МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК МАТЕМАТИКА
3 МУЗИЧКА КУЛТУРА СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО НАРОДНА ТРАДИЦИЈА СВЕТ ОКО НАС/ПРИРОДА И ДРУШТВО ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
4 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ  СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ  ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ПРОЈЕКТНА НАСТАВА/СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ (4.р) ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК
5 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЛИКОВНА КУЛТУРА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ ВЕРОНАУКА
6   ЛИКОВНА КУЛТУРА      
 
ЧЕТИРИ ОДЕЉЕЊА СТАРИЈИХ РАЗРЕДА КРЕЋУ СА НАСТАВОМ ОД 7:30 И ИМАЈУ ПО 5 ЧАСОВА НЕПОСРЕДНОГ О-В РАДА ОД ПО 30 МИНУТА, УЗ ЈЕДАН ВЕЛИКИ ОДМОР ОД 15 МИНУТА ЗА УЖИНУ НАКОН 2. ЧАСА. ОСТАЛИ ЧАСОВИ У ТОКУ РАДНОГ ДАНА СЕ ОСТВАРУЈУ КРОЗ УЧЕЊЕ НА ДАЉИНУ (ТВ НАСТАВА, GOOGLE CLASSROOM).
 
РАСПОРЕД ЧАСОВА 5. – 8. РАЗРЕД
ПЕТИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК НЕМАЧКИ ЈЕЗИК ИСТОРИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК
2 МАТЕМАТИКА МУЗИЧКА КУЛТУРА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
3 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК  
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА
БИОЛОГИЈА МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
4 МУЗИЧКА КУЛТУРА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК  
ЛИКОВНА КУЛТУРА
5 БИОЛОГИЈА МАТЕМАТИКА ГЕОГРАФИЈА СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ
6  ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ ИНФОРМАТИКА ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ
7     СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ   ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
 
ШЕСТИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ФИЗИКА МУЗИЧКА КУЛТУРА МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
2 ГЕОГРАФИЈА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ИСТОРИЈА ЛИКОВНА КУЛТУРА
3 МАТЕМАТИКА ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ ГЕОГРАФИЈА БИОЛОГИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК
4 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ НЕМАЧКИ ЈЕЗИК  
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ФИЗИКА
5 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СРПСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
6  БИОЛОГИЈА МАТЕМАТИКА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ФИТИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
7 ИСТОРИЈА   ИНФОРМАТИКА ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ  
 
СЕДМИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 ХЕМИЈА ИСТОРИЈА ГЕОГРАФИЈА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО АВСПИТАЊЕ
2 БИОЛОГИЈА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК  
ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА
БИОЛОГИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК
3 ГЕОГРАФИЈА МАТЕМАТИКА ИСТОРИЈА ФИЗИКА
4 СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК ХЕМИЈА МАТЕМАТИКА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
5 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ МУЗИЧКА КУЛТУРА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК ИНФОРМАТИКА МАТЕМАТИКА
6  МАТЕМАТИКА ФИЗИКА ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ЛИКОВНА КУЛТУРА
7 СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ
ОСМИ РАЗРЕД
  ПОНЕДЕЉАК УТОРАК СРЕДА ЧЕТВРТАК ПЕТАК
1 ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИЈА МУЗИЧКА КУЛТУРА ХЕМИЈА ХЕМИЈА ФИЗИКА
2 ИНФОРМАТИКА ГЕОГРАФИЈА МАТЕМАТИКА МАТЕМАТИКА
3 БИОЛОГИЈА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ЛОКОВНА КУЛТУРА
4 ГЕОГРАФИЈА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ БИОЛОГИЈА ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ
5 МАТЕМАТИКА ФИЗИКА МАТЕМАТИКА ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК НЕМАЧК ИЈЕЗИК
6  СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ ИСТОРИЈА НЕМАЧКИ ЈЕЗИК ИСТОРИЈА СЛОВАЧКИ ЈЕЗИК
7 ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ   ЧАС ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕПИНЕ СРПСКИ КАО НЕМАТЕРЊИ
 
 
5. Начин праћења и вредновања постигнућа ученика:
ПРАЋЕЊЕ И ВРЕДНОВАЊЕ ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА ОБАВЉАЋЕ СЕ У ШКОЛИ И КРОЗ НЕПОСРЕДАН О-В РАД А У СКЛАДУ СА ПРАВИЛНИЦИМА КОЈИ РЕГУЛИШУ ТАЈ СЕГМЕНТ О-В РАДА.
6. Додатни начини пружања подршке ученицима у складу са специфичним потребама и у односу на породични контекст:
-
7. Додатни ресурси ван школе који се користе (волонтери, спољна подршка...):
- ОПШТИНА ЈЕ НАШОЈ ШКОЛИ ОДОБРИЛА ПЕДАГОШКОГ АСИСТЕНТА
8. Укупан број ученика у школи који су се изјаснили да неће похађати наставу у школи према утврђеном моделу: (уписати посебно за сваки разред):
Разред Број ученика који не похађају наставу у школи
Први 0
Други 0
Трећи 0
Четврти 0
Пети 1
Шести 0
Седми 0
Осми 0
 
9. Ако школа има групе продуженог боравка описати начин организације на дневном и недељном нивоу:        НЕМА
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.1. Укупан број група продуженог боравка: НЕМА
9.2. Укупан број ученика уписаних у продужени боравак: НЕМА
9.3. Укупан број ученика који су се изјаснили за похађање продуженог боравка: НЕМА
10. Начин праћења остваривања оперативног плана активности (концизан опис):
ПРАЋЕЊЕ ОСТВАРИВАЊА ПЛАНА АКТИВНОСТИ ОБАВЉАЋЕ НА ДНЕВНОМ И НЕДЕЉНОМ НИВОУ СТРУЧНА СЛУЖБА ШКОЛЕ И ДИРЕКТОР ШКОЛЕ.
- НЕПОСРЕДНИМ УВИДОМ У НАСТАВНИ РАД
- ПРАЋЕЊЕМ ИЗВЕШТАЈА О РАДУ НАСТАВНИКА
ШКОЛА ЋЕ СЛАТИ  СВОЈ ИЗВЕШТАЈ О РАДУ ШКОЛСКОЈ УПРАВИ.